teman-teman

Saturday, December 3, 2011

SPECIAL GIFT !

as a start ..
aku bukak blog dy coz ape
aku suke sangat dengar lagu blog dy
sangat2 meaningful bila and always ley buat aku nanges
roll on jangan menangis untukku !
mintak maaf sangat2 !
hari ney end our skype time dengan mood merundum
kenapa post cam uh kat blog adeq ?
huhuhuhu ~
hope adeq tido dengan tenang aw ...
ingat an dapat hepy sapa time tido tapi ..
aku yang buat keadaan gini sume
bodo nyer aku !!
huhhuhu ~
hari ney aku diberi satu barang yang sangat berharga !
ta sangka aku dapat uh dari orang yang aku sayang 
i got cute pink mp3 !
sangat terharu ! tergamam !
bende uh aku dapat tanpa di sangka ..
tapi sayang nak guna ..
ase nak simpan jaa 
susa nak guna barang2 orang yang aku sayang bagi
aku akan buat koleksi ..
tapi .......................
jangan salah faham aw ...
sangat2 menghargainya ..
kaka akan guna n jage sebaik-baiknya ..
terima kasih sangat2
bila dapat taw adeq nak datang umah un da hepy 
coz dapat jupe !
senang bila dapat tengok depan mate always !
sampai2
dapat lop mp3 ..
so sweet !
tapi skunk masing2 mood ta oke ..
kecewe !
harap nanti ta nak moody ..
mood adeq ta cam lagu blog pon !
plez jangan beranggapan cam tuh !
hope bangun tidur nanti lenyapkan sume tuh
tegur la aku andai diri ini salah ..
jangan pendam diam seribu kata 
need our supports from you 
:: SAYANGHEYO ::

okela 
wassalam 
selamat malam warga bloggers !

No comments: