teman-teman

Friday, December 9, 2011

LOVE ART

salam
selamat datang kepada teman2 pra-u yang datang singgah at sini
this my special port ta kire la suka ka duka ka
kat sini la aku menghamparkan rasa di jiwaku
CHEWAAHHH ayat taley blah tuh ..
okela ,
kali ney nak citer sal seni ..
haaaa apa itu seni ?
seni banyak tafsiran nyer ikut idealogi masing-masing la
sape suke seni ??
aku pon suke seni ..
ta semestynya suka seni tuh
terer giler nak lukis atau make something look attrack perhatian org lain an
jangan cilap tafsir ..
seni ada mane2 ja
kalu aku ,,
aku suke tengok seni pada lukisan , ukiran nama2 Allah , picha 
hahahaha aku suke tengok ja
ta retik sih nak buat ..
im not creative person likes others ..
nak berjinak-jinak jugak
tapi memang sejak azali aku ta reti lukis bagai tuh
bukan tak nak cube ..
tangan ta ade seni 
maybe sket2 ley la
sampai teruja an minat seni 
aku sapa buat satu fail aku tempatkan hasil2 coretan aku
hahahahahahaha ~
sengal kan .. so k aku ta kesah coz dapat memuaskan hati aku
bila kite tengok satu ukiran ka lukisan ka
boley buat kite tenang
tapi biala la lukisan uh kene pada tempat nya
Allah maha Adil kan
semua ats muke bumi ney terjadi ada sebabnya
wujudnya keindahan alam ney
ley buat paras artistik , photografer jatuh cinta akan nya
MASYAALLAH ...
bersyukurla pada Ilahi ats nikmatnya
so seni itu indah !
okela
that all yang aku ley kongsi
wassalam ..


No comments: