teman-teman

Saturday, December 17, 2011

GO ON TRIP !

salam readers sume
pesal la sampy sini nak meleleh aiQ mate ku niih
haissshh !
suda suda la fiza suka sangat nanges
huhuhuhuhuhuhuhu ~
oke tahan air mate
untuk beberapa hari nanti start ahad sapa selasa aku akan tinggalkan halaman ney
waaaa ~
aku nak p trip ostel kat MELAKA , NILAI , KL jah
hope sume selamat lhaa
berat hati nak pegi
coz aku bukan dalam kondisi yang oke skunk
cuace pon thaa menentu
sejuk2 ney bimbang aku
not ready dgn stok ubat ..
aku harap semua selamat lhaa kan
AMINN ,,
aku nak mention kat sini 
to parents angah sayang sume ..
doakan keselamatan angah at sane
ta sedap jah macam ney
huh !
buat adek ku syg
kaka pergi kejap je aw
so jaga diri bek2 kat sini ,,
hopefully kaka pergi dengan bek
jangan nak nakal2
cubit !


okela
semoga mandapat keberkatan Ilahi yerp.
wassalam

No comments: