teman-teman

Friday, December 2, 2011

APEKAH YANG SEBENARNYA ?

salam
selamat pagi warga Malaysia and warga blogger ..
Alhamdulillah aku masih di beri peluang untuk meneruskan
perjalanan hidup ney .. terima kasih Ya Allah ..
cam biasa la an sebagai umat Islam
solat wajib dilaksanakan ..
aku bangun solat subuh tadi terus p bilik air
mase jalan menuju bilik air uh kepale pening sesangat
aku juz gagah kan diri la an ..
emmm
aku ney alah sejuk ..
selalu sangat la selsema pagi2 bute ney ..
aku buang la an isi kandungan dalam hidung ney
hahahaha soe agak kasar sket tuh
maakkk aiii ......
bapak terkejut aku ..
belambak darah ..
aku heran tetibe coz da lame aku selsema xde plak pakej kua dengan darah...
ingat an bila da buang tadi xde da ..
hidung ase pedih ..
ade lagi kot ,..
then lame tuh ..
aku buang ag ..
still ade tapi agak pelik
aku rest jap
then after that hilang da
syukur ....
sebelum exam memang aku ade demam + selsema
tapi sapa skunk ta baek2 selsema uh
dalam 2 minggu jugak la uh ..
apekah maksud si sebalik nyer?
hope xde pape la an
nak exam beberapa paper ja ag ..
tak nak macam2 lorh ..
cukuplaa ..
huhuhuhu

wassalam .................

No comments: